Menetin neitsyyteni vasta 18-vuotiaana. Ei se mennyt ihan niin miten olin toivonut - jos minulla nyt mitään odotuksia edes sen suhteen oli. Totuus on kuitenkin se, että neitsyyden lähtemisen suhteen olin jo pienoisessa paniikissa, koska paras ystäväni, joka oli minua vuoden nuorempi, oli neitsyydestään päässyt edellisenä talvena. Niinpä sitten harrastin seksiä tuntemattoman miehen kanssa (tiesin kyllä nimen) erään tanssipaikan alueella olevassa pimeässä ladossa. Oli loppukesä. Tuli sekin sitten hoidettua. Suurinpiirtein ikäiseni "mies" ilmoitti lähtevänsä tarpeilleen ja tulevansa takaisin sen jälkeen. Hän ei koskaan tullut. Käytimme kondomia ja seuraavana päivänä vielä hain varmuuden vuoksi lääkäriltä katumuspillerit. Piti ottaa varman päälle.

Sen jälkeen olen harrastanut seksiä alle kahdenkymmenen miehen kanssa. Tarkkaa lukua en osaa sanoa ulkomuistista, mutta - ehkä hieman naiivisti - olen pitänyt kirjaa seksikumppaneistani. Sitä vaan ei tähän hätään löytynyt.

Noloin seksikokemukseni on ihan sinkkuaikani alusta, jolloin kutsuin lähes täysin tuntemattoman miehen kotiini. Juttelimme illan ja mies alkoi pelottaa. Minä en kuitenkaan uskaltanut ajaa häntä poiskaan, joten hän jäi yöksi. Ja sitten hän halusi harrastaa seksiä, en uskaltanut kieltäytyä siitäkään. Miehellä ei ollut mikään mainio tausta. Onneksi pääsin hänestä sentään seuraavana päivänä suht helposti eroon. Mutta kyllä tunsin itseni huonoksi tuon kokemuksen jälkeen. Ei mies nyt suoranaisesti minua raiskannut, koska en uskaltanut pistää vastaan. Enkä sitä ole koskaan sellaiseksi kokenutkaan, mutta olen asiaa monesti jälkeenpäin miettinyt ja ihmetellyt, miksi en pitänyt puoliani.

Paras seksikokemukseni sitten... no eipä mitään hurjaa ole odotettavissa. Yksi kerta jäi hyvin mieleen. Olimme tulossa eräistä bileistä kotiin ja päätimme kahden miehen kanssa mennä toisen kotiin saunomaan. Olimme aika päissämme. Itse isäntä sammui sohvalle ennen kuin sauna ehti edes lämmetä, mutta toisen heistä sain mukaani saunomaan. Siellä aloimme kiusaamaan toisiamme kaatamalla kylmää vettä toistemme päälle. Se johti siihen, että harrastimme sen jälkeen seksiä pitkään ja hartaasti saunassa, suihkussa ja vessanpöntön päällä - kun isäntä itse veteli sikeitä viereisessä huoneessa. Vaikka en kännitilastani johtuen saanutkaan orgasmia, seksi oli mahtavaa ja siitä on jäänyt hyvät muistot.

Toinen järisyttävä seksikokemukseni tapahtui exäni kanssa. Minua ei ole koskaan tyydytetty vibraattoreilla enkä ole itsekään niitä käyttänyt ennen häntä. Hän sitten kiihotti minua sellaisella ja sain niin järisyttävän orgasmin, että en ollut sellaista aikaisemmin kokenut: orgasmi kesti varmasti pari minuuttia. Ex osasi käyttää vibraattoria ja minua. Seksi hänen kanssaan oli mahtavaa silloin, kun hän jaksoi huolehtia myös minusta. Ja kyllä - toisen aiheuttama tai antama orgasmi on erittäin paljon parempi kuin itse aiheutettu.

Myös suhde lohduttajani kanssa ensimmäisen eron jälkeen oli todella kiihottava. Hänellä oli aikamoisia potenssiongelmia. En tiedä miksi. Hän itse syytti jumissa olevia lihaksiaan, koska harrasti kilpaurheilua. Olen jälkeenpäin miettinyt, että saattoikohan hän vetää jotain kiellettyjä aineita, jotka olisivat ongelmat aiheuttaneet.. No kuitenkin, tieto siitä, että toisen potenssi saattaa laskea minä hetkenä hyvänsä toi seksiin uuden säväyksen. Mies myös laukesi tosi helposti. Nämä yhdessä aiheuttivat sellaisen jännityksen siitä, ehdinkö mukaan tai saanko, että tulin myös itse tosi helposti. Tämä oli suuri muutos aiempaan pitkään suhteeseeni ja kangistuneeseen seksiin.

Saatan kuulostaa kamalalta, koska arvostan sellaista seksiä, missä itse olen saanut. Mutta niinhän se on, että silloin se on oikeasti parempaa! Kyllä toki välillä on mukava antaa yksipuolisesti toisellekin, mutta ne eivät ainakaan minun kategoriassani nouse ainakaan top 5 -kokemuksiin. Antaminen voi olla myös jännittävää ja palkitsevaa. Jälkimmäinen existäni tuli harvoin suuseksissä, mutta kyllä oli voittajaolo, kun se tapahtui ;).