Nämä treffini ovat jääneet parhaiten mieleeni. Ehkä siitäkin syystä, että tyyppi teki minuun aika lähtemättömän vaikutuksen persoonallaan. Aluksi vaihtelimme viestejä deittipalvelussa, sen jälkeen siirryimme sähköpostiin ja sitten Messengeriin. Kasi halusi, että soitan hänelle. Soitin. Puhuimme puolisen tuntia ja Kasi oli täysin vakuuttunut, että haluaa tavata minut ja justiinsa. Vaikka kello oli jo aika paljon, olin kotona sopivasti ihan mukiinmenevässä treffivarustuksessa (meikit, hiukset, vaatteet...), vaikka minnekään en ollut edes lähdössä. Niinpä sanoin okei ja Kasi lähti ajelemaan luokseni.

Menin parkkipaikalle vastaan ja autosta nousi ihminen, joka äänteli hassusti ja syöksyi saman tien halimaan minua. Hän oli tuonut tuliaisiksi hieman alkoholipitoista juotavaa ja naposteltavaa. Hän halusi tarjota minulle drinkkejä. Niinpä sitten vedimme mukavat kalsarikännit juomapelien avittamana sunnuntai-illan ratoksi. En itse ainakaan erityisemmin humaltunut, mutta oli ihan kiva fiilis.

Kasilla oli hyvin erikoinen tapa. Esimerkiksi olin kertonut etukäteen, että treenaan paljon ja hän tietysti odotti (=pelkäsi), että vastassa on joku tiukka lihaskimppu. Kun ei ollutkaan, hän oli vallan ihastunut ei-niin-kiinteään vatsaani, alleihini, reisiini, peppuuni jne. Hän räpelsi ja ihaili vähän ehkä ylikorostuneestikin ko. paikkojani. Olin ihan hämilläni ja lähinnä sitä mieltä, että hän vittuilee. Ei kukaan voi oikeasti olla iloinen toisen alleista?! Ja nuo kaikki ovat oikeasti sellaisia asioita, joista ihmiset ovat yleensä sitä mieltä, että niille pitäisi tehdä jotain ja äkkiä, että toista pystyy edes katsoa. Tai sellaisia asioita, mitä itse itsessään häpeää, yrittää peitellä ja toivoo ettei toinen huomaa. Kasihan huomasi. Ihan kaiken. Hän tarkisti iholtani myös epäpuhtaudet ja ihaili niitä jokaista.

Minä toki sanoin hänelle, miltä se minusta tuntui. Hän vakuutti, että kyse ei ole vittuilusta, vaan hänen luonteestaan. Hän on välitön ja ihailee sitä, että nainen ei ole esimerkiksi liian timmi tai liian täydellinen. Vaikeahan tuota oli uskoa, mutta kyllä hän aika vakuuttava oli. Lisäksi vaikka hän pelleili ihan älyttömästi, hän vakavoitui välillä ja puhui avoimesti aika rankoista/aroista jutuista. Meillä oli ihan hyvät keskustelut ja vaikka yritimme katsoa tv:stä tullutta leffaa, en muista siitä ainuttakaan kohtausta. Keskityin vain Kasiin ja hänen juttuihinsa.

Ennen juomaan ryhtymistä olimme jo sopineet, että hän voi jäädä luokseni yöksi. Päästin hänet samaan sänkyyn, koska hän vannoi ja vakuutti, että osaa olla vonkaamatta vallan hyvin ja keskittyä vaan nukkumiseen. Iltapesun aikaan hän jälleen intautui "arvostelemaan" kaikkea huonoa ja asioita, jotka yleensä koetaan araksi. Minä en sitten enää kestänytkään sitä, vaan tuli itku. Kasi ei sitä huomannut. Ryntäsin kesken hampaiden pesun olohuoneen puolelle pesemään omiani ja kun hän tuli ulos vessasta, lukkiuduin sinne takaisin häneen katsomatta. Itkin vessassa tovin ja menin suihkuun, jonka aikana sitten rauhoituin. Rauhoittumista lisäsi vielä se, että oman suihkuni jälkeen Kasi meni suihkuun ja sain olla vielä pidempään rauhassa.

Kun hän tuli sänkyyn olin jo puoliunessa. Hän meni toiselle puolelle sänkyä koskettamatta minuun. Emme sanoneet sanaakaan, edes toivottaneet hyvää yötä. En ollut silloin vielä varma, tiesikö/huomasiko hän minun itkeneen. Jälkeenpäin sitten selvisi, että ei ollut huomannut. Heräsin jossain vaiheessa yöllä siihen, että Kasi oli minussa kiinni. Hän taisi silittää minua tai tehdä jotain muuta, jolloin painauduin enemmän häntä vasten. Jälkeenpäin (valittaessani vonkauksesta lupauksista huolimatta)kuulin, että olisin viestittänyt kehollani jotain sellaista, että haluaisin enemmänkin. Ja Kasihan oli valmis antamaan.

Täytyy sanoa, että kaikki mitä hän sängyssä teki sai minut tosi kiihottuneeksi. Hän teki paljon sellaisia juttuja, joita kukaan ei ole koskaan tehnyt. No, samaa mitä olen muiden kanssa kokenut, mutta kuitenkin hän teki sen omalla tavallaan. Esimerkiksi se, kun makasin vatsallani ja hän meni itse ihan jalkopäähäni vatsalleen, kurkotti kädet pakaroilleni ja hyväili siitä alaspäin, nilkkoihin saakka. Tuntui ihan mielettömän hyvältä, ihan kuin kaikki navasta alaspäin oleva olisi ollut yhtä isoa erogeenista aluetta. Lisäksi se, miten hän hyväili polvi- ja kyynärtaipeitani ja nilkkaani, oli jotain niin ihanaa, että kukaan ei ole sellaista tunnetta koskaan aikaisemmin saanut aikaan.

Olin todella, todella kiihottunut. Niin kiihottunut, että häpesin sitä. Kicksejä lisäsi vielä se, että hän alkoi yhtäkkiä nuolemaan takana ollessaan peppuani ja työnsi kielensä sisääni. Meinasin räjähtää siihen paikkaan. En kuitenkaan saanut orgasmia kertaakaan koko yönä. Tuon lisäksi hän hyväili minua kädellään kaikkialta. Yritti hän kovasti päästä sisääni, mutta en päästänyt. En tiedä miksi, olin ehkä jotenkin pettynyt siihen, että touhu meni taas sellaiseksi lupauksista huolimatta.

Aikansa yritettyään hän luovutti ja nukuimme ehkä pari tuntia. Sitten alkoi sama soidintanssi. En vieläkään päästänyt sisälle. Nukuimme taas, tällä kertaa aamuun asti. Minä en tiedä millainen itseni kiduttaja olen, mutta haluaisin ehdottomasti tavata tyypin uudelleen. Se kyllä johtaa välttämättä seksiin, sen tiedän. Tai jos ei johda, olen tietysti pettynyt. Olemme jonkin verran käyneet keskustelua siitä, kannattaako meidän nähdä enää uudelleen, koska ensinnäkin hän sai minut niin pahalle mielelle, että minulta tuli itku ja toisekseen hän on allerginen kotieläimelleni, mikä sitten estäisi suhteemme etenemisen pidemmälle. Varsinkin, kun en ole karvakasastani valmis luopumaan.

Eilen viimeksi juttelimme puhelimessa ja hän vaan tuumasi, että kyllähän hän voi sinut vielä toisen kerran nähdä, kun olit niin halittava tapaus. Minä taas mietin puhelun jälkeen, että onko hänellä jotenkin sellainen olo, että hän kokee tapaamisen jotenkin velvollisuudekseen. No, aika näyttää kuinka meidän käy.