Lauantaina tuli oltua viihteellä. Lähdin matkaan kahden sellaisen tyttökaverini kanssa, joiden seurassa en ikinä kuvitellut olevan mitenkään erityisen hauskaa, mutta olin väärässä. Oltiin eräässä karaokebaarissa koko ilta. Miestarjonta näytti aika huonolta. No sehän ei ole pääasia eikä tahtia suuremmin haitannut. Toki silmänruokaa olisi aina kiva olla ;).

Kävi sitten niin, että vessassa ollessamme eräs tuntematon tyttönen alkoi kysymään meiltä, että onko kukaan teistä vapaa, kun hän löysi baaritiskiltä mahtavan tyypin, mutta on itse varattu. Lupasin lähteä katsomaan. Minua vastassa oli aika lihaksikas, minua jonkin verran pidempi ihan hauskannäköinen mies. Ensivaikutelma ei tosin ollut loistava, en tiedä mistä syystä, joten lähdin takaisin omaan pöytäämme. Vähän ajan kuluttua lähdimme ostamaan uusia juomia ja ajauduin sattumalta tämän tyypin viereen tiskille. Aloimme jutella ja hän oli oikeastikin aivan loistava tyyppi. Lapista. Ohikulkumatkalla. Ja puhui hassusti :).

Mikä siinä muuten on, että miehet menevät ihan sekaisin kun kuulevat, että naisella ei ole pikkuhousuja jalassa? Sehän on yksi pieni kankaanpala, jonka saa helposti siirrettyä muutenkin syrjään. Lapin mies oli myös tällainen tapaus. Meinasi käydä käsiksi heti baaritiskillä, kun asiasta hänelle kerroin. En edes muista mistä se tuli alunperin puheeksi. Yritän muistella asiaa siksi, koska en minä kuljeskele ympäriinsä mainostamassa pikkuhousuttomuuttani :).

Valomerkin jälkeen päätimme lähteä luokseni jatkoille. Kaksi varattua ystävääni lähtivät myös. Asuntoni lähellä on matala lasten uimapaikka, sellainen betoniallas. Sinne me juoksimme uimaan ja heitimme vaatteet mäkeen. Oli hauskaa ja ihan sairaan kylmää vettä! Lapin mies ja toinen ystäväni kävelivät sitten alasti kämpilleni, meillä kahdella muulla oli vähän jotain päällämme. Pelasimme korttia ja joimme viiniä. Kohta toinen ystävistäni lähti kotiin ja toinenkin halusi nukkumaan. Hän jäi luokseni.

Me Lapin miehen kanssa menimme sitten myös sänkyyn ja totta kai hän alkoi yrittämään. Nukuimme samassa huoneessa ystäväni kanssa ja minä vähän sen takia vastustelin. Lapin mies sai kuitenkin haluamaan itseään aika tavalla, joten sain taas yhden älyttömistä väläyksistäni. Puimme päällemme kylpytakit ja menimme taloyhtiöni pesutupaan. Siellä sitten harrastimme seksiä useammassa asennossa ja pitkään.

Lapin miehellä oli keskimääräistä isompi, aivan ihana kalu. Ei kai se ole sitten mikään kaupunkilegenda, että lappilaisilla on isot ;). Hän myös kysyi mitä minä haluan hänen tekevän minulle ja ihan kivasti toteutti niitä myös. Palasimme viimein takaisin asunnolleni ja nukuimme pari tuntia. Aamulla heräsin siihen, kun Lapin mies työntyi minuun takaapäin. On muuten aika ihana herätys. Olen sen aikaisemminkin kokenut exäni kanssa ja voin suositella.

Ei ollut oikeasti kaukana ettenkö olisi saanut ensimmäistä kertaa elämässäni takaapäin pannessa. Jännitin kuitenkin nukkuvaa ystävääni sen verran, että minun oli pakko keskittyä enemmän hiljaa olemiseen kuin orgasmin saamiseen. Sillä hetkellä minusta tuntui kyllä siltä, että olen minä vajonnut tosi alas, kun paneskelen tässä ystäväni läsnä ollessa. Kuulin onneksi jälkeenpäin, että hänellä ei ole ollut mitään käsitystä mistään tapahtumista (enkä ole niistä myöskään kertonut).

Lapin mies lähti sitten kohta kohti Lappia. Käytyään ensin suihkussa. Ihana mies kun käy suihkussa! Sitä osaa oikeasti arvostaa, kun sokkotreffikumppanini oli mitä oli... Lapin miehen tuoksu on jäänyt lakanoihini ja niitä minä nuuskuttelen iltaisin ja muistelen viikonloppua. Tyhmää oli kyllä harrastaa seksiä taas pitkästä aikaa, koska sitä on tehnyt jatkuvasti mieli siitä lähtien. No Hemmohan kovasti on vongannut tapaamista että seksiä olisi kyllä saatavilla. Mutta en minä millään voi vaihtaa viimeisintä seksikokemustani Hemmoon, kun voin aina muistella Lapin miestä :).

Lapin mies osasi olla samaan aikaan hellä ja raju. Hän oli minua neljä vuotta vanhempi ja viimeisimpiin tuttavuuksiini verrattuna kokeneen oloinen. Ihanaa, kun seuraavana päivänä tuntui oikeasti jalkovälissä, että oli saanut ja kunnolla ;). Tautikaan ei ole oireillut mitenkään, vaikka lukemani perusteella se saattaa innostua esimerkiksi rajusta yhdynnästä. Eipä tuostakaan miehestä kyllä mitään pysyvämpää tule, koska numeroita tai muitakaan yhteystietoja ei vaihdettu. Pelimies tämä kai olikin enkä minäkään rehellisesti sanottuna mitään muuta kaivannut.