Kun profiilin deittisivustolle tein, minulla ei ollut pienintäkään aikomusta tavata ketään. Lisäksi huomasin asenteeni kaikkia yhteydenottoja kohtaan olevan aika töykeä - suoraan sanoen vittuilin lähes jokaiselle. Kumma kyllä, miehet jostain syystä halusivat vaan jatkaa keskustelua kanssani, tai ainakin osa heistä. Sain lukemattomia puhelinnumeroita ja kahville pyytelyjä. Silloin yleensä itse lakkasin kommunikoimasta.

Erään kanssa sitten tilanne vaan yhtäkkiä ajautui siihen, että päätin antaa hänelle puhelinnumeroni. Hän soittikin samantien ja ihminen puhelimen toisessa päässä kuulosti todella mukavalta. Hän kinui minua ajelulle. Pyysin miettimisaikaa.

Oli lauantai. Minulla ei ollut mitään menoa, mutta en ollut myöskään laittautunut. Päätin katsoa millainen olo laittautumisen jälkeen on. Tiedättehän naiset, välillä olo on sen jälkeen mukava, kaunis ja itsevarma, kun taas välillä päinvastoin. Joskus tukka tottelee, joskus ei. Joskus silmämeikki onnistuu, joskus ei. Tällä kertaa olin tyytyväinen. Mies soitti uudestaan. Hän oli menossa teatteriin, mutta halusi tavata vielä sen jälkeen. En vieläkään luvannut ja pyysin lisää miettimisaikaa. En ollut nähnyt tästä tyypistä edes valokuvaa.

Sillä aikaa kun Eka oli teatterissa, meinasi mennä pupu pöksyyn. Laitoin hänelle jo viestinkin, että olen huonovointinen enkä varmaankaan ole nyt lähdössä. No, hän soitti ja sai kuitenkin taivuteltua minut tapaamiseen. Hän tuli hakemaan minua läheiseltä parkkipaikalta. Eka oli ihan mukavan näköinen. Ajeltiin varmaankin parin tunnin verran pitkin Helsinkiä ja oli ihan hauskaa. Hän toi minut samalle parkkipaikalle ja halasi minua poistuessani autosta.

Ihan ok tyyppi, mutta yksi asia laski hänen pisteitään. Hän kertoi esimerkiksi, miten oli tapellut vakuutusyhtiön kanssa ja saanut tahtonsa läpi uhkailemalla fyysisellä väkivallalla vakuutusyhtiön virkailijaa. Olen itse tehnyt sellaista työtä, missä olen saanut olla ko. uhkailun kohteena enkä kauheasti ymmärrä tuollaista toimintaa missään tilanteessa. Tätä en sanonut miehelle. Tietysti, eipä Eka mitään suurempia värinöitäkään aiheuttanut, ainakaan vielä. Kovasti hän on soitellut tuon ajelureissun jälkeen, mutta uutta tapaamista ei ole sovittu. Tällä hetkellä hän on poissa Suomesta, joten katsotaan mitä tuleman pitää.