Oli ystäväni synttärit. Viime vuonna meillä oli villit pullonpyörityssessiot hänen bileissään, mutta ystäväni ilmoitti jo kutsuessaan, että sellaista ei tänä vuonna ole luvassa. Hän on kutsunut paikalle ainoastaan kavereitaan eikä mitään potentiaalisia miehiä. Ystäväni olikin viime vuonna sinkku, nyt varattu. Ei se mitään, tarkoituksemme oli kuitenkin lähteä baariin illalla.

Paikalla oli kymmenkunta ihmistä, joiden mukana tämä otsikonkin herra. Kun hän saapui bileisiin, hän oli mielestäni ihan ok, mutta ei saanut mitään isompaa säväystä kuitenkaan aikaan. Ehkä siksi, koska hän ei ollut paljon minua pidempi. Joimme porukalla drinkkejä ja lauloimme Singstaria. En oikeastaan jutellut tämän herran kanssa sen kummemmin. Lähdimme baariin ja siellä ajauduimme sitten enemmänkin keskusteluihin. En muista missä vaiheessa minulle selvisi hänen olevan palomies, mutta siitä juttelimme paljon, koska suojeluala kiinnostaa minua. Palomies pyöri porukassa valomerkkiin asti.

Itse join baarissa koko ajan vettä ja olin valomerkin tullessa sitä mieltä, että olisin ajokunnossa. Autoni oli synttärisankarin luona ja Palomies ehdotti minulle, että ajaisin hänet samalla kotiin. Eräs toinen ystäväni oli sitten sitä mieltä, että ei tästä minnekään autolla lähdetä, vaan mennään hänen luokseen jatkoille. Niinpä me sitten päädyimme hänen luokseen, kaksi miestä ja kolme naista. Perille päästyämme muut jatkoivat juomista, minä jatkoin vesilinjalla. Istuskelin sohvalla ja Palomies tuli viereeni istumaan, sillä tavalla lähelle, vaikka tilaa olisi ollut miten paljon. Jatkopaikan emäntä sitten päätti, että sohva levitetään niin, että pääsemme kaikki kolme vierasta siihen nukkumaan (minä, Palomies ja ystäväni R, josta puhuin jo edellisessä postauksessani).

Tämän jälkeen menin sohvalle poikittain. R siirtyi siihen myös aika pian ja nukahtikin melkein saman tien. Minä seurailin peiton alta kolmen vielä pystyssä olevan humalaisen touhuja ja nauroin katketakseni. Jossain vaiheessa Palomies halusi halata kaikkia meitä naisia. Sitten hän halusi kertoa minulle yhden perheasiansa ja tuli päälleni hajareisin istumaan. Kun hän nojasi käsiinsä, huomasin hänen ojentajalihaksensa. Herranjumala! Se oli varmaan yhtä iso kuin monella miehellä hauis. Arvatkaapa (naiset) mitä paljastui, kun hän otti paidan päältään pois? Tiukkaa lihaa niin kauas kuin silmä kantoi. ;) Sixpäkki, mielettömän hienot rintalihakset, hartiat, käsivarret... Huhhuh!

Jossain vaiheessa Palomies sitten viimein väsähti viereeni sohvalle. Hän kietoi ihanat, lihaksikkaat ja ruskettuneet käsivartensa ympärilleni ja alkoi kuorsata. Me aloimme sitten ystäväni ja hänen platonisen miestuttavuutensa kanssa katsomaan leffaa. Sohvalla makasi poikittain viisi ihmistä, minkä vuoksi oli kieltämättä aika tiivis tunnelma. Jaksoin itse katsella elokuvaa ehkä vartin ja sitten nukahdin. Heräsin jossain vaiheessa siihen, että kaikki nukkuivat ja leffa pyöri täysillä. Sammutin vehkeet ja silloin heräsi Palomieskin. Alkoi vonkaaminen.

Ihan kiva tietysti, että pääsee silloin tällöin vonkaamisen kohteeksi, mutta jos vonkaajana on täydessä humalassa oleva mies, se ei ole mitenkään nautittavaa. Yritin sanoa Palomiehelle, että katsotaan sitten kun olet selvinpäin. Palomies meinasi viimein hermostua jo siihen, koska hän tiesi mielestään varsin hyvin mitä haluaa. Sain hänet viimein nukahtamaan. Aamulla R nousi ensimmäisenä ylös. Olin hereillä mutta pidin silmät kiinni. En jaksanut olla sosiaalinen. R touhusi asunnossa yksin ehkä puolisen tuntia, ennen kuin lähti sanomatta kenellekään mitään. Palomieskin siinä heräili ja alkoi antaa minulle käsittelyä kielellään. Siis kaulan yläpuolelle.

Mietin kyllä jonkin verran sitä, että voinko häneen sekaantua, koska hän oli kuitenkin hyvän ystäväni kaveri. Mietin mitä ystäväni sanoisi kun kuulisi. Lopulta kiusaus voitti ja annoin periksi. Palomiehen kädet ajautuivat alaspäin ja hän pääsi koskettamaan litimärkää alapäätäni. Samalla hän huomasi ettei minulla ole pikkuhousuja ja ihmetteli, missä välissä olin ottanut ne pois. Hän sai kuulla, ettei minulla ollut ollut koko iltana niitä (ei pikkuhousuja tarvitse jos on hame) ja meni siitä tiedosta ihan sekaisin. Hän halusi nuolla minua. Vähän mietitytti, koska ystäväni nukkui viereisessä huoneessa ovi selällään auki. Sanoin, että saat nuolla vähän jos kerran haluat.

Voi apua. Mies oli minua kuusi vuotta nuorempi (melkein siis teini), mutta osasi asiansa. Lisäksi hänellä oli kielilävistys, mikä toi ihan uuden säväyksen touhuun. Nuoleminen tuntui ihan järjettömän hyvältä ja minun piti purra oikein hammasta etten olisi päästänyt suurempia nautinnon ääniä. Olin jopa lähellä tulla, vaikka Palomies ei ihan hirveän kauaa nuollutkaan. Hän tuli välillä suutelemaan minua yläpäähän ja ehdotti sen jälkeen kuusysiä. Olin lämmittelykäsittelyn jäljiltä ihan valmis siihen. Halusin vaan, että hän nuolisi minua lisää. Palomies otti sitten housunsa pois ja tuli päälleni. Nuolin hänen kassejaan ja hyväilin kädellä hänen kaluaan, koska hän oli niin matalassa asennossa, etten saanut sitä suuhuni. Olin taas lähellä tulla, mutta en ehtinyt ennen kuin Palomies oli taas toisessa päässä ja kysyi onko minulla kortsuja. No eipä ollut enkä olisi kyllä halunnut mitään harrastaakaan siinä ystäväni olohuoneessa.

Ehdotin Palomiehelle, että lähtisimme joko hänen tai minun luokseni. Se kävi hänelle. Vaatteet päällä nukutun yön jälkeen oli aika hikinen olo ja menimme suihkuun yhdessä. Siis oikeasti se mies oli kuin suoraan jostain Hunkseista. Mielettömän hienot lihakset ja niin tiukkaa tavaraa että en oikeasti voinut uskoa silmiäni, että minä olen tuon näköisen miehen kanssa alasti suihkussa. Suutelimme, hyväilimme toisiamme. Nuolin hänen kaulaansa. Hän vikisi kuin koiranpentu. Ihanaa.

Suihkusta tultuamme lähdimme hakemaan autoani. Minulla oli edellisen illan meikit naamassa ja tukka vähän takussa. Näytin kuitenkin omasta mielestäni yllättävän hyvältä. Ensimmäinen mies, joka käveli kadulla vastaan, alkoi tuijottaa minua. Hän sanoi minulle hymyillen, että sä näytät todella upealta, olet aivan mieletön ilmestys. Palomies tokaisi siihen, että niin se onkin, onhan se mun nainen. Vaihdoimme miehen kanssa pari sanaa ja en voi kieltää, ettenkö olisi ollut hyvällä tuulella tuollaisen tunnustuksen jälkeen. Ja selvennöksesi vielä, että mies ei todellakaan vittuillut, vaan sanoi sen ihan vilpittömästi.

Me siis suuntasimme kulkumme vihdoin autoni sijaintipaikkaan. Ja mitä siitä seurasi, se onkin sitten jo ihan toinen tarina... ;)