Olin perjantaina naispuolisen ystäväni kanssa leffassa ja vähän juhlimassakin sen jälkeen. Olin ihan kauhuissani siitä, että minun teki tätä ystävääni mieli. Ja hän vähän flirttailikin. Ehkä hän on tehnyt sitä aina, mutta tämä naiskiinnostukseni saa minut herkistymään kaikenlaiselle sanomiselle. Mitään raportoimisen arvoista ei kuitenkaan tapahtunut meidän välillämme eikä myöskään miesrintamalla.

Lauantaina olin kotosalla ukkoskuuroista nautiskellen. Tarkoitus oli viettää koti-ilta. Seitsemän aikaa illalla alkoi aurinko paistaa ja tuli sellainen olo, että jos sittenkin tänään lähtisi jonnekin. Toisen kaverin kohdalla tärppäsi ja hän tuli luokseni. Kaunistauduttiin, otettiin vähän pohjia ja lähdettiin baariin. Olipa pitkä aika siitä, kun olen ollut baarissa vapaana. Huomasin kyllä, että kaikki minua kiinnostavat miehet olivat varattuja. Lisäksi silmääni miellyttää näköjään nuoremmat miehet. Tai ehkä oman ikäisiä ei sitten sattunut näköpiiriin...

Ystäväni "iski" itseään 7 vuotta nuoremman kollin. Minä aloin jutella samassa pöydässä pitkään hengailleen miehen kanssa, joka siis oli varattu. Loppujen lopuksi lähdimme nelistään ystäväni luo jatkoille. Tämä periaatteeni olla sekaantumatta varattuihin miehiin ei ota oikein onnistuakseen. Tosin asialla on kaksi puolta: kumpikaan ei saisi saattaa toista kiusaukseen. Jälkeenpäin ajatellen tämä mies oli aika mulkku: kaksi pientä lasta ja vaimo, pettänyt häntä useampaan kertaan... Onneksi ei ollut minun mieheni! Montakohan kokemusta minun pitää saada, ennen kuin menee luottamus koko mieskuntaan? Luottamusta löytyy ainakin vielä. En tiedä olenko tyhmä.

Tämä varattu herra oli lähes kaksimetrinen. Pituutta löytyi, mutta kalu oli pieni. Oli keskimääräistä pienempi vielä. Miksi minä en voi saada edes normimunaa?! Kävin hänen kanssaan saunomassa ja harrastettiin suuseksiä. Ennen sitä selvitin, että mies on viimeksi käynyt vieraissa vuosi sitten eli jos tauteja olisi saanut, ne olisi jo pois hoidettu. Olin kyllä itse niin kännissä, että tiesin heti etten voi saada. Annoin hänen vähän aikaa nuoleskella, tuntuuhan se silti ihan mukavalta..:). Sen jälkeen siirryttiin suihkun puolelle ja hoitelin hänet. Tämän jälkeen hän lähti päästämään yökylässä olleita kavereitaan sisälle asuntoonsa.

Huomaan sen, että nykyinen sinkkuelämäni on seksin suhteen aika paljon vapautuneempaa kuin viimeksi sinkkuillessani noin viisi vuotta sitten. Silloin ei paljon uskaltanut toiseen katsoa, kun sekstattiin. Nyt saatan vaatia, että minua katsotaan koko ajan silmiin, katson itse kun minua nuollaan tai kosketellaan jne. Kyselen mikä tekemisistäni tuntuu hyvälle, kyselen fantasioista yms. En tiedä mikä minuun on mennyt. Ehkä olen viimein tajunnut, että seksiasioista nauttii kaikista eniten silloin kun tietää mitä toinen haluaa ja saa sitä mitä itse haluaa. Ja sitähän ei saa ellei osaa suutaan avata.