En vieläkään oikein ymmärrä, mikä minuun meni, kun päätin tavata Kasin uudestaan. Ehkä minä halusin testata sitä, olinko ymmärtänyt hänet ihan täysin väärin ensimmäisellä kerralla. Ehkä halusin testata, kestänkö moista kohtelua enemmän kuin laki sallii. Ehkä halusin seksiä hänen kanssaan. Ehkä kaikkia näitä yhdessä. En tiedä.

No, kuitenkin. Lupasin mennä hänen luokseen eräänä arki-iltana. Hän ehdotti kalsarikänni-iltaa, taas. Kun saavuin paikalle, hän oli jo maistellut hyvän aikaa ja oli näin jälkeenpäin ajatellen aika tuiskeessa. Hän teki minulle drinkkejä ja humalluin kyllä itsekin aika nopeasti. Jossain vaiheessa Kasi kysyi minulta, että haluaisinko muuttaa hänen luokseen. Sanoin hänelle, että eihän tuollaisista asioista voi puhua toisella tapaamiskerralla tosissaan. Sanoin myös, että minua ahdistaa tuollaiset puheet näin pian tutustumisen jälkeen. Kasipa vetäisi siitä sitten kunnolla herneet nenuunsa. Hän jätti minut lastenhuoneen lattialle, missä silloin istuskelimme ja minä aloin sitten korjaamaan jotain legoja pois lattialta. Olin ihan ihmeissäni. Kohta Kasi tuli takaisin ja valitti, kun mökötän vaan siellä. Sanoin hänelle, että en minä mökötä, vaan hän itse lähti pois. Kasi ei tuntunut olevan kanssani asiasta samaa mieltä ja lähti uudestaan olohuoneeseen.

Menin kohta perässä ja kysyin, että mikä nyt tuli. Kasi vastasi jotain epämääräistä, tiuskien. Sanoin hänelle, että en todellakaan ymmärrä, mikä tässä meni nyt pieleen. Kasi sanoi, että no se on sun ongelmas. Olin ihan järkyttynyt ja ihmeissäni, että mitä ihmettä me oikein tapellaan. Ja yhtä järkyttynyt ja ihmeissäni olin Kasin asenteesta siinä tilanteessa - hän kun oli ehtinyt mainostaa itseään ihan toisenlaiseksi. Kasi vielä innostui sen jälkeen avautumaan, että ensimmäisen tapaamisen jälkeen hän ei oikeastaan minua ajatellut enää toistamiseen tavata, mutta nähtyään uuden profiilikuvani Facebookissa, hän oli tuuminut, että kyllähän tuostakin ihmisestä saa ihan mukavan näköisen tietyssä valossa ja halusi siksi uuden tapaamisen. Olin entistä järkyttyneempi ja lisäksi loukkaantunut sekä pahalla mielellä.

Kohta Kasi kysyi minulta, että lähdenkö nyt taksilla kotiin. Olin n. 20 km:n päässä kotoani ja autoni oli Kasin luona. En todellakaan aikonut siinä tilanteessa suoda hänelle sitä iloa, että lähtisin pois. Enkä tietysti halunnut maksaa taksia kotiin yhden ääliön takia, joka hermostuu täysin jostain ihan tyhjästä. Kyllä minä harkitsin jo autossa nukkumista, mutta totesin sitten, että ehkä kuitenkin on helpompaa jäädä Kasin luo. Niinpä sitten menimme nukkumaan. Itkin pahaa mieltäni, mutta luulen, että Kasi ei sitä huomannut. Nukahdin vaatteet päällä sänkyyn. Jossain vaiheessa heräsin ja havahduin siihen, että harrastimme seksiä. Kasi ähelsi jotain päälläni. Olin tosi humalassa, vaikka en ollut edes juonut mitenkään erityisen paljon.

Seksi ei ollut erityisemmin nautittavaa. No eipä me naiset toimitakaan ihan niin, että pahalla mielellä jaksaisimme kiihottua tai nauttia jostain tuollaisesta. Tai ainakaan itse en toimi ja muista naisista ei ole kokemuksia. Mutta kun yleistäminen on niin kivaa. =)

Aamulla Kasi oli niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Minua ahdisti tosi paljon koko päivän ja seuraavankin. Kului vähän aikaa ilman, että olimme missään tekemisissä. Mielestäni moni asia oli kuitenkin täysin selvittämättä ja vaikka itselläni ei ollut minkäänlaista tarkoitusta häntä enää tavata, halusin silti selvittää tuon illan välikohtauksia. Niinpä laitoin Kasille sähköpostia. Selvitin hänelle siinä vähän ajatuksiani ja sitä, miten itse tapahtuneita tulkitsen.

Mielestäni Kasi on mustavalkoinen ihminen. Hänelle on olemassa ainoastaan kaksi vaihtoehtoa: joko ja tai. Ei mitään välimuotoa. Lisäksi alkoholi muuttaa hänen persoonaansa, koska hän on selvinpäin paljon ihastuttavampi ja asiallisempi. Tämä on vieläpä hassu juttu siksi, koska Kasi puhui ensimmäisellä tapaamisella aika paljon exästään, joka oli kännissä ihan erilainen... Pistää vaan miettimään, että olikohan se ex loppujen lopuksi sittenkään erilainen vai näkikö Kasi hänet oman humalatilansa kautta vaan erilaisena (siis jos he ryyppäsivät yhtä aikaa).

Sanoin suoraan Kasille sen, että minun mielestäni meistä ei tulisi paria missään tapauksessa, kun nyt jo on niin moni asia mennyt pieleen. Jatkuvat väärinymmärrykset tuskin vähenisivät tulevaisuudessa ja itse en todellakaan halua parisuhdetta ihmisen kanssa, joka selvittää asiat tokaisemalla: "se on sun ongelmas." No enhän minä alunperinkään mitään suhdetta Kasin kanssa ollut edes halunnut, mutta ehkä en ollut sitä hänelle ihan suoraan sanonut.

Meilin jälkeen Kasi halusi sitten tavata jälleen. Hän halusi oikaista väärinkäsityksiä. Menin taas hänen luokseen. Aikaa edellisestä tapaamisesta oli kulunut viikon verran. Tämän illan olimme selvinpäin ja katselimme jotain ohjelmia teeveestä. Kasi minulle jotain selitti noista aikaisemmista selkkauksista, mutta en nyt oikein tarkasti enää muista, mitä se oli. =)

Mielestäni meillä on
tällä hetkellä kuitenkin ihan hyvät välit, vaikkemme ole tuon jälkeen tavanneetkaan. Jäin tuolloinkin yöksi ja seksiinhän se touhu sitten meni. Tällä kertaa tuntui ihan mukavalta ja sain jopa orgasmin. Se tuli niin yllättäen, että purskahdin itkuun. Kasi siinä sitten ihmettelemään, että mikäs sua nyt itkettää. Sanoin, että mua hävettää kun tulin. Kasin mielestä siinä ei ollut mitään hävettävää ja eihän siinä olekaan. Eikö seksin yksi päätarkoitus olekin orgasmin saaminen? Enpä edes tiedä tuliko tuo itku oikeasti siitä syystä. Elämässäni oli nimittäin silloin vaihe, että olin todella huolissani yhdestä läheisestäni ja se asia oli itkettänyt monena päivänä.

Tänä viikonloppuna Kasi yritti saada minua luokseen, mutta valitsin mieluummin erään toisen ihmisen seuran. Olen lisäksi huomannut, että vaikka Kasi kovasti mainosti sitä, että ei pidä ryyppäämisestä, hän tuntuu olevan aina ottamassa jos jonkinlaista drinksua. Tämäkin viikonloppu näkyy menneen aika kosteissa tunnelmissa. Ei ihan vaikuta tuossakaan suhteessa minun tyypiltäni.