Minulla on ollut pitkään haave harrastaa seksiä naisen kanssa. Minua kutkuttaa ajatus siitä, että joku nainen nuolisi minua tai minä häntä. Tiedämmehän me kai mistä puhumme? Tiedämme, miltä erilaiset jutut toisesta tuntuvat. Ehkä. Onhan naisissakin eroja. Kaikki me olemme yksilöitä ja tunnemme samoja asioita eri tavalla. Mutta silti. Olisi mielenkiintoista kokea, tuntuisiko se erilaiselta. Saisinko annettua toiselle naiselle orgasmin nuolemalla? Saisiko hän minulle?

Kerran yksi puolituttu ehdotti minulle seksiä. Hän oli minua nuorempi, tajuttoman kaunis nainen. Hän sanoi, että häntä kiinnostaa kaltaiseni muodokas nainen. Olimme silloin yksillä festareilla ja sovimme silloin, että palataan asiaan myöhemmin. Emme koskaan ehtineet sopia varsinaista päivää, kun jo muutin toiselle paikkakunnalle ja kauas tästä naisesta. Se jäi siihen. En tiedä, onko hän saanut naiskokemuksensa jonkun toisen kanssa. Minä en - vielä.

Olen ajatellut, että nyt se on sitten aika hankkia. Ei tarvitse edes kysyä keneltäkään (mieheltä) lupaa, voi mennä vaan ja tehdä. Ongelma on tietysti sitten tämä nainen - tai se että naista ei ole. En ikinä voisi sekaantua kehenkään ystävääni. Joku puolituttu ehkä kävisi, mutta ketään potentiaalista ei tule nyt mieleen. Kuntosalilla näkee paljon naisia ja täytyy myöntää, että olen viime aikoina miettinyt, että tuon kanssa voisin.. tai tuon.. tai tuon.. Mutta minä en varmaan koskaan osaa tai uskalla tehdä itse aloitetta kenenkään naisen kanssa.

Olen minä suudellut parin naisen kanssa. Se on tuntunut hyvältä. Naiset ovat hyviä suutelijoita ;). Yhden kaverin kanssa kerran myös vähän hyväilimme toisiamme. Luulen, että häntäkin olisi kiinnostanut mennä pidemmälle, mutta sekin asia jäi sitten muuttoni vuoksi. Silloisella kerralla toimintaamme haittasi julkinen paikka ja se, että ympärillämme pyöri kasa miehiä kameroidensa kanssa.

Jos saisin valita, valitsisin ehkä sellaisen naisen, jolla itsellään on jo kokemusta naisista. Mutta toisaalta ei kai pidä olla liian valikoivakaan. Pääasia että nainen miellyttää ulkonäöltään ja persoonaltaan. Toivon, että voin joskus kirjoittaa tänne naiskokemuksestani. Mieluummin mahdollisimman pian :).