Viides tyyppi oli sellainen, joka tovin jutustelun jälkeen kysyi Messenger-osoitettani. Tämän jälkeen jatkoimme juttelua siellä, tosin aika huonolla menestyksellä. Yleensä en itse jaksanut koskaan jutella hänelle ja olinkin aika tympeä vastauksissani. Eräänä iltana sitten jäimme juttelemaan vähän pidemmäksi aikaa ja tuumimme molemmat, että on aika kuulla toisen ääni. Hän soitti minulle ja puhuimme puhelimessa lähes tunnin.

Oli huvittavaa, kun Vitonen sanoi minulle, että sähän ootkin tosi mukavan kuuloinen tyyppi etkä mikään nirppanokka. Oli saanut sen käsityksen minusta kirjoittelun perusteella. No en yhtään ihmettele, koska kuten aiemminkin jo kerroin, asenteeni ja tekstini ovat olleet näitä nettituttavuuksia kohtaan aika epäkohteliaita. Oikeassa elämässä kun olen ihan oikeastikin varsin mukava tyyppi. Kyllä omakin kuvani Vitosesta muuttui, hänellä oli varsin miellyttävä ääni ja juttua tuntui riittävän. Puhelun jälkeen asenteeni häntä kohtaan muuttuikin aika lailla ja vähän kyllä oli huono omatunto tai mietitytti se asia, että olen jotenkin antanut itsestäni sellaisen nirppanokkaisen kuvan.

Joulun jälkeen Vitonen ehdotteli kovasti tapaamista. En halunnut nähdä häntä, koska olo ei ollut mikään hurmaava joulun syöpöttelyjen jälkeen. Uudenvuodenpäivänä minun piti mennä kyläilemään erään ystäväni luokse. Soitin hänelle, mutta hänelle ei yllättävästä menosta johtuen sopinutkaan. Soitin toiselle ystävälleni, joka on pitkään kutsunut minua käymään, mutta hänelläkin oli muuta ohjelmaa. Olin kuitenkin jo laittautunut ja liikenteessä, joten päätin soittaa tälle herra Vitoselle. Hän kertoi olevansa kotona ja krapulassa, mutta toivotti minut kuitenkin tervetulleeksi.

Oven avasi jälleen juuri sellainen mies, jota ennakkoon odotinkin. Tällä kerralla ehkä vähän suurikokoisempi, mikä oli erittäin positiivinen yllätys. Minä tykkään isokokoisista miehistä, koska en ole itsekään mikään ihan hirmu pieni nainen. Ja mielestäni miehen pitää naiseen nähden olla sen verran iso, että jaksaa niin sanotusti heittää tämän seinään. Miehellä oli hyvällä maulla sisustettu asunto ja viihdyinkin hänen luonaan kolmisen tuntia. Kumpikaan ei ollut syönyt mitään koko päivänä, joten tilasimme pizzat ja katselimme jälleen telkkua samalla jutustellen.

Mitään sen erikoisempaa ei tapahtunut. Välillä ennakkoon kirjoittelumme oli niin vauhdikasta, että oikeasti pelkäsin Vitosen haluavan minulta vain seksiä, mutta ei se niin nähtävästi ollutkaan. Hän on myös pitänyt yhtä aktiivisesti yhteyttä tapaamisemme jälkeen, joten en minä ilmeisesti aivan kamala ollut. ;) Minua itseäni ainakin kiinnostaa tavata hänet uudelleen, mutta jälleen kerran odotan vuorostani hänen siirtoaan.