Eräs pitkään tuntemani miespuolinen ystäväni oli luonani vierailulla. Tutustuin häneen, kun hän oli vasta 17-vuotias. Meillä on 9 vuoden ikäero. Nyt kun monen vuoden jälkeen tapasimme, hänestä oli kasvanut mies. Viimeksi hänet tavatessani hän oli pienen pieni, ujo ja hiljainen poika. Nyt hänellä oli leveät hartiat, jäntevä vartalo ja itseluottamusta roppakaupalla enemmän kuin aikaisemmin. Ja parta :).

Vaikka emme ole moneen vuoteen tavanneetkaan, olemme kuitenkin pitäneet tiiviisti yhteyttä koko ystävyytemme ajan enkä ole ajatellut häntä koskaan muuta kuin ystävänä. Hän on kaiken lisäksi varattu. Mutta... mutta... Kai se on tämä jo pitkään jatkunut yksinäisyys, läheisyyden ja seksinpuute, joka sai aivoni sekaisin. Oli niin lähellä, etten suudellut häntä. Ja olin todella järkyttynyt siitä, että edes ajattelin niin. Pettäminen - koski se sitten ketä vaan - ei kuulu myöskään omaan moraaliini ja toimintatapaani elämässä.

Suuteluhaluni saattoi johtua esimerkiksi siitä, että ensimmäistä kertaa eron jälkeen olin niin pitkään ja niin läheisissä tekemisissä jonkun miespuolisen ihmisen kanssa. Ja tämä samainen ihminen on vielä hyvä ystäväni, jonka kanssa meillä on paljon yhteistä ja joka tuntee minut hyvin. Jonka minä tunnen hyvin. Ihana, läheinen, lämmin tyyppi. Ja sitten kuningas alkoholi itse kantoi myös kortensa kekoon. Pari siideriä juotiin. Varmasti kujertelin ja flirttailin hänelle. Hävettää. Voin yrittää lohduttaa itseäni sillä, että hän ei varmasti muista mitään. Oltiin aika sekaisin. Kumpikaan ei ollut oikein syönyt koko päivänä mitään, niin siinähän ei paljon tarvinnut juoda, kun toinen oksensi ja toinen sammui sängylle :).

Onnistuin kuitenkin hillitsemään itseni suutelun suhteen ja hyvä niin. Jos en olisi, tuskin olisin sitä koskaan itselleni anteeksi antanut. Seuraavaksi kun näen tämän ystäväni tulevana kesänä, tapaan ensimäisen kerran myös hänen tyttöystävänsä. Erittäin hyvä niin.

Nukuimme kuitenkin samassa sängyssä. Minulla on aika pieni asunto eikä mitään hyvää vierasvuodepaikkaa. Kaikki tähänastiset vieraani ovat nukkuneet kanssani parisängyssä - tosin he ovat olleet naisia. Tämä ystäväni suostui myös tulemaan sänkyyn. Kehuskelin sillä, että en ole mikään unissaan päällekävijä -tyyppi, niin kuin jotkut ovat ja lopputuloksena minulla oli joka paikka täysin jumissa aamulla, kun heräsin: pyrin olemaan niin reunalla sängyssä, että olin tippua koko yön. Otti vähän kunnon päälle.

Onneksi siis välillämme ei tapahtunut mitään - ei edes noloa yritystä ja sen myötä ehkä ystävyyden katkeamista. Mutta minä totesin, että kaipaan miestä, kosketusta, leveitä hartioita. Seksiä. Olen harrastanut viimeksi seksiä helmikuussa. Ja olen harrastanut viimeksi kunnon tyydyttävää seksiä... hmm. En edes muista. Mutta, yhden illan jutut eivät kiinnosta. Eivät myöskään vakavat suhteet ainakaan vielä. Eikä varatut miehet. Missä siis ratkaisu? Ei ainakaan yöpöydän laatikossa. Vibraattorilla saa orgasmin, mutta ei läheisyyttä ja niitä leveitä hartioita.