Tunnen itseni niin huonoksi ihmiseksi. Yritän kyllä kovasti vakuutella, etten ole tehnyt mitään väärää. Tuntuu ihan kuin olisi pettänyt jotain. Vaikka en minä ole kenellekään lupauksia tehnyt enkä elä parisuhteessa. Ilmeisesti olen kuitenkin niin "parisuhde-ihminen", että en ole tottunut tällaiseen.

Tyyppi, kenen kanssa kävin tuossa yksi yö kävelyllä oli viime yön luonani. Ajattelin ensin, että en häntä enää tapaa, mutta tapasin sitten kuitenkin. En saanut illalla nukutuksi, vaikka miten yritin ja tulin koneelle. Juttelimme vähän aikaa Messengerissä ja lupasin, että hän voi tulla NUKKUMAAN luokseni, jos haluaa. Hän halusi.

Ensi treffeillä tuntui ettei hän osannut oikein suudella. Hmm. Muistin väärin. Hän ei muutenkaan ollut yhtä vastenmielinen, mikä kuva minulla hänestä oli tämän ensitapaamisen jälkeen. Hän tuoksui hyvältä, tuntui hyvältä ja suuteli ihanasti.

Kyllä minä yritin vastustella viimeiseen asti, mutta sitten halut voittivat. Nyt on uusi sänkyni sitten "korkattu" ;). Tiesin tyypin olleen useamman sellaisen naisen kanssa, jotka eivät kyenneet saamaan orgasmia. Vähän ehkä oli sen takia paineita alussa, mutta kyllä minä sain. Parikin kertaa. Ja jos hänellä ei olisi ollut suorituspaineita, olisin taatusti saanut enemmänkin. Tyypillä ei tahtonut oikein potenssi riittää.

Sekstailimme aamusta varsin mielenkiintoisessa asennossa, enkä todella olisi ikimaailmassa voinut uskoa, että voisin sellaisessa saada. Makasimme kyljillämme kasvot toisiamme vasten. Patjaa vasten olevat jalkamme olivat suorana lähekkäin. Tyyppi työnsi kätensä päällimmäisen jalkani polvitaipeen alle ja nosti jalkani ylös niin että olin kuin spagaatissa, tosin tämä toisen jalan polvi koukussa. Sitten hän tuli sisääni ja nylkytti nopeasti kuin joku pupujussi. Eipä tarvinnut kauan nylkyttää kun jo tulin. Voisin luokitella orgasmin lähetyssaarnaajaorgasmiksi, vaikka asento oli melkein enemmän sellainen, että olin itse päällä. Hassua.

Ilmeisesti minä sitten saan aika helposti. Tyyppi yritti työntää sormeaan klitorikseeni kun olin päällä. Se häiritsi. Saan paljon paremmin ilman kättä tai sormea siellä häiritsemässä. Luulen kyllä, että elän tätä nykyä niin kovassa puutteessa, että saan sen vuoksi normaalia helpommin. Tuonkin tyypin kanssa seksi varmaan latistuisi aika äkkiä. Hän ei ole ollenkaan minulle sopiva ihminen ja ei mitenkään erikoisen taitava sänkypuuhissa (toki se positiivinen puoli hänessä on, että hän on valmis oppimaan lisää ja toivoi, että sanon jos parannettavaa on). Ja kalun koko... En ole vielä törmännyt tapaukseen "koolla ei väliä". Koska sillä on. Isompi vaan yksinkertaisesti tuntuu paremmalta.

Ehkä huomenna ei enää ole yhtä likainen omatunto.