<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Vain viikko ehti kulua kuumista hetkistä Palomiehen kanssa, kun jo taas tapahtui. Olin mukana erään työyhteisön järjestämällä reissulla n. 300 kilometrin päässä kotikonnuistani. Osallistuimme samalla erääseen urheilutapahtumaan sekä mies- että naisjoukkueen voimin. Hobitti oli jäsenenä miesten joukkueessa, minä naisten. En muista nähneeni Hobittia ollenkaan ensimmäisenä iltana, mutta urheilupäivän aamuna hänet kyllä noteerasin. Hän auttoi meitä naisia varustelemaan itseämme tulevia koitoksia varten. Totesin hiljaa mielessäni, että onpa söpö ja mukavan oloinen tyyppi.

 

Hobitilla oli vaaleat, kiharat hiukset, siniset silmät ja aika pyöreäpiirteiset kasvot. Hän oli minua pidempi, mutta ei mikään älyttömän pitkä. Ei myöskään ihan älyttömän leveä, mutta ei ihan timmissä kunnossakaan. Hänen leveytensä ehkä teki sen, että hän näytti lyhyemmältä mitä oikeasti olikaan. Hän oli siis pieni ja pullea mutta äärimmäisen söpö, hobitti.

 

Päivä meni oman joukkueen kanssa urheillessa ja illalla kokoonnuimme yhteiseen illanviettoon. Hobitti löysi tiensä samaan pöytään meidän kanssa. Paikat olivat ihan jumissa päivän touhuista ja valittelin, kun hartiat olivat ihan jumissa. Hobitti tarjoutui hieromaan sillä ehdolla, että hieron vastapalvelukseksi hänen persettään. Hänellä oli pakaralihakset ihan jumissa. En suostunut. Vähän aikaa puhuimme muusta ja jatkoimme kaupantekoa. Sanoin, että suostun, jos hän hieroo sen jälkeen vielä minun pakarani. Kaupat tuli.

 

Huomasin jossain vaiheessa Hobitilla sormuksen vasemmassa nimettömässä. Ajattelin kuitenkin, että kyllä hän varmasti tietää mitä on tekemässä ja mikä on soveliasta ja eihän hieronnassa mitään pahaa ole. Tarkoitus oli kuitenkin suorittaa hieronnat vielä siinä illanviettopaikassa, kaikkien nähtävillä.

 

Siirryin Hobitin viereen istumaan ja hän aloitti hieronnan. Sitä hän sitten tekikin ja kunnolla - siis hieroi hartioitani, niskaani ja selkääni vaikka miten kauan. Ilmeisesti hän ei malttanut lopettaa. =) Ympärillä olevat ihmiset tuijottelivat ja kuiskuttelivat aluksi, mutta unohtivat meidät nopeasti. Ilmeisesti luulivat, että nyt on tähän porukkaan syntynyt uusi pari.

 

Kun Hobitti lopetti hieronnan, hän sanoi, että ei minun tarvitse hänen persettään hieroa, jos en halua, tämä on hyvä näinkin. Enhän minä tietenkään suostunut. Lupaus on lupaus ja sopimuksista pidetään kiinni. Päädyimme lopulta hänen sängylleen hierontapuuhiin, koska illanviettotilasta (joka oli ulkotiloissa) ei löytynyt mitään soveliasta tai järkevää hierontapaikkaa. Hieronta siis tapahtui vaatteet päällä. Siinä vaiheessa olimme molemmat juoneet jonkin verran ja touhu oli sen mukaista. En meinannut pysyä Hobitin päällä, vaan rojahtelin koko ajan pitkin sänkyä ja nauroin katketakseni, väsymyksen ja kännin vuoksi varmaankin. Tiloissa oli myös Hobitin huonetoveri, joka oli nauttinut myös aika paljon vettä väkevämpää. Hän otti minun hierontayrityksistäni valokuvia. =)

 

Valokuvaajamies höpötteli siinä omiaan, omalla pedillään ja minä yritin hieroa Hobittia minkä kerkesin. Jossain vaiheessa siirryin pakaroista ylemmäs, selkään ja niskaan. Kun taas kerran rojahdin hänen päältään alas, hän yhtäkkiä käänsi kasvoni itseään kohti ja suuteli minua. Valokuvaaja senkun höpötti ja me samalla suutelimme kuvaajan edes tajuamatta mitä tapahtui. Muutama suukko siinä vaihdettiin ja sen jälkeen palasimme muiden pariin.

 

Illan kuluessa Hobitti alkoi vonkaamaan minua viereensä nukkumaan. Niinpä sitten lopulta päädyin hänen kainaloonsa. Hän yritti jotain, mutta sanoin, että nukutaan vaan. Eipä Hobitillakaan ollut kauheasti energiaa, joten hän antoi periksi aika nopeasti. Nukahdimme molemmat, kun juhlat ympärillämme jatkuivat.

 

Heräsin yöllä neljän miehen kuorsaukseen. Kävin vessassa ja metsästin jostain vesipullon ja palasin Hobitin viereen. Aloin hyväilemään ja silittelemään häntä tarkoituksena herättää hänet, mutta Hobitti oli syvässä unessa. Ajattelin, että jos hieron hänen jalkoväliään hän varmasti herää. Ei herännyt, mutta kovettui hän kyllä. Siinä vaiheessa oli aika hyväksikäyttäjäolo, kun toinen oli ihan avuttomassa tilassa (nukkui) ja minä, ilkeä nainen kiinni hänen haarukassaan. Viimein Hobitti heräsi, en edes muista mihin. Kovettumisen jälkeen jatkoin hänen hyväilemistään ja kutittelemistaan muuten.

 

Suutelimme ja Hobitti alkoi hyväilemään myös minua. Kohta hänen kätensä oli jo jalkovälissäni. Olin taas kerran ihan tajuttoman märkä. Hobitti hieroi minua kädellään samalla suudellen niin kauan, että laukesin. Hän olisi halunnut tulla sisääni, mutta en päästänyt ilman kumia. (Itse en kanna kortsuja ikinä mukanani. Syystä että... En tiedä. Ehkä enimmäkseen siksi, etten päätyisi ihan joka paikassa sekstailemaan... No, eipä näköjään auta. =)) Sen jälkeen Hobitti yritti työntyä peppuuni, mutta siitä ei tullut yhtään mitään, koska se paikka on vaan niin tajuttoman tiukka enkä ole moneen kuukauteen edes käyttänyt tappia tai muuten treenannut sitä.

 

Hobitti halusi vielä yrittää ja kaivoi jostain jotain kosteusvoidetta, jota laittoi peppuuni. Olin täysin varma, että hän ei ikinä onnistu siinä mitä yritti, mutta yhtäkkiä hän pääsikin sisääni. Hän kyllä meinasi kiirehtiä (eikä kai mikään ihme, koska hän oli varmasti myös aika kiihottnut), mutta pyysin tekemään rauhassa. Hän totteli. Lopulta hän sai työnnyttyä sisääni kokonaan ja alkoi panna. Oma olo oli aluksi aika tuskainen, mutta sain jotenkin rentouduttua niin, että pano tuntui jopa erittäin mukavalta. Siinä me harrastimme peppuseksiä, huoneessa, jossa nukkui kolme muuta miestä autuaasti samaan aikaan. Hobitti kuiskasi korvaani, että nyt hän tulee. "Tuu vaan", sanoin.

 

Olin varma, että aamulla herättyämme Hobitilla olisi morkkis. Ei vaikuttanut olevan, koska hän hyväili minua vielä vaikka miten kauan. Ympärillä oli kuitenkin sen verran touhua, että mitään sen kummempaa ei tapahtunut. Paluumatkan nukuin Hobitin kainalossa.

 

Helsinkiin päästyämme selvisi, että Hobitilla ei ole kyytiä kotiin. Hän tuli autooni muiden kyyditettävien kanssa. Reitti meni sattumalta niin, että Hobitti oli viimeinen kyydissä olija. Hän pyysi minua vielä teelle ennen kuin eroaisimme.

 

Seksiähän siitä seurasi. Hobitin ja hänen tulevan vaimonsa yhteisessä sängyssä. Hän pani minua taas peppuun, koska meillä ei ollut edelleenkään kumeja. Tämä pano ei ollut ihan yhtä nautittava enkä kyllä edes saanut, mutta Hobitti oli kuitenkin ihana, kun piti minua lähellään.

 

Täytyy kyllä myöntää, että olen aika järkyttynyt siitä, miten ihmisillä on nykypäivänä (vai onko aina ollut?) pokkaa pettää kumppaneitaan. Hobitti ei ole kertaakaan tapahtuman jälkeen, kun olemme tekemisissä olleet, tuntunut katuvan tekoaan. Hän on viemässä ensi kesänä alttarille ihmisen, jonka kanssa on ollut yhdessä kuutisen vuotta. Ei hyvää päivää! Toki, ollaanhan me sinkutkin aika kauheita, kun saatetaan varatut kiusaukseen, mutta minä olen ajatellut koko ajan, että eipä ole minun päänsärkyni. Minä tuomitsen heidän tekonsa hiljaa mielessäni enkä ikinä voisi kuvitella tekeväni noin omalle kumppanilleni, mutta minä pidän suuni kiinni. Omapa on asiansa ja elämänsä. Pitää vaan toivoa, että itse en joudu koskaan moista kokemaan. Alkaa kyllä pikku hiljaa luottamus menemään aiheeseen "uskollisuus parisuhteessa".

 

Tuon reissun jälkeen olo olikin aika tuskallinen pari viikkoa. Oli jostain syystä, pitkästä aikaa, ihan järjetön halipula. Ehkä osittain siksi, koska minulla oli kyllä jonkinlainen morkkis Hobittiin sekaantumisesta ja ehkä osittain taas siksi, että sain häneltä todella paljon läheisyyttä. Yölläkin hän piti minut koko ajan kiinni itsessään. Halipulaan en sitten saanutkaan apua ja se oli todella tuskaa. Tietysti Treenaajalta olisi voinut yrittää jotain läheisyyttä kinua, mutta tuntui oikeasti, että mikään ei riitä ja sillä hetkellä pieni määrä alkaa lähinnä vituttaa. (Treenaaja ei siis halua nukkua kanssani, koska kokee sen liian suureksi kiusaukseksi.) Minusta tuntui ja tuntuu kyllä vieläkin, että voisin ihan hyvin olla ainakin vuorokauden jonkun toisen kanssa ihan täysin solmussa, niin suuri tämä tarve on. No ehkä nyt, kun tapahtumista on kulunut jo muutama viikko, olen päässyt jonkinlaiseen rauhaan itseni kanssa. =)