Olin ensimmäisillä Facebook-treffeillä. Mies otti minuun yhteyttä erään sovelluksen kautta ja olemme kirjoitelleet satunnaisesti lyhyitä viestejä kevättalvesta lähtien. Vihdoin saimme sovitettua aikataulumme yhteen ja tapaamispäivä sovittiin.

 

Mies vaikutti hyvin asialliselta. Eipä minulla erityisiä intressejä ollut minkään perusteella häntä lähteä tapaamaan, ts. en olisi itse koskaan jaksanut nähdä vaivaa tapaamisen sopimiseen tai olla aloitteellinen siinä. Ajankohdan sovittuamme annoin hänelle puhelinnumeroni. Johan muuttui ääni kellossa. Aloin saada hyvin flirttailevia ja pervoja viestejä. Mies tuntui jo vähän yli-innokkaaltakin. Vähän ehkä säikähdin, koska olin itse lähdössä liikkeelle ihan asialinjalla, niin kuin kaikille treffeille..

 

Innokkuus jatkui. Kun hän tuli hakemaan minua kotoani, hän syöksähti autostaan ulos ja minua halaamaan eikä meinannut päästää irti. Ihan mukavan näköinen tyyppi oli livenäkin ja myös ihan mukavan kokoinen (siis pituus/paino). Suunnistimme lähistölle kahvilaan. Istuskelimme siinä varmaan tunnin verran ja juttelimme. Terassi oli aika tukalan kuuma, joten päätimme lähteä pois. Suunnistimme vähän matkan päässä oleville niityille haettuamme ensin mansikoita ja (alkoholitonta) juotavaa.

 

Jotenkin siinä sitten kävi vaan ihan toisin kuin olin suunnitellut. Aluksi pyristelin vastaan, mutta sitkeän yrittämisen jälkeen Merimies sai murrettua vastarintani. Muistan ajatelleeni, että kyllähän tässä voi antaa vaan mennä, koska olen sinkku ja saan sekaantua kehen haluan. Lisäksi minulle ei oikeastaan ollut väliä, tapaanko häntä enää uudelleen, koska ei hän ainakaan "se oikea" ollut.

 

Hän oli erittäin hyvä suutelija ja muutenkin varmaotteinen. Ihan erilainen kuin kaikki teinit joihin olen viime aikoina törmännyt (hän on minua kolme vuotta vanhempi). =) Hän kuiskutteli korvaani tuhmia ja sai minut sillä tavalla vielä kiihottuneemmaksi. Hän yritti työntää kättään jalkojeni väliin, mutta pistin vastaan. Hän kysyi olenko kostunut. Olinhan minä. Itseäni häiritsi jonkin verran lähellä olevat ihmiset. Emme olleet suurella niityllä yksin. Porukkaa pyöri ympärillä, mutta ei kuitenkaan ihan vieressä.

 

Oli oikeastaan aika mukavaakin pistää vastaan. Hän halusi niin kovasti koskettaa minua. Sanoinkin hänelle, että kinu vaan vielä, se on niin mukavaa... Puhelimeni soi ja vastasin siihen. Olin vatsallani ja minun piti keskittyä puheluun. Siinä Merimies sitten sai sujautettua kätensä litimärkään jalkoväliini.

 

Hän kyseli paljon, mistä tykkään ja mitä haluan hänen tekevän. Ihan hyvin hän toteuttikin toivomuksiani. Pyörimme niityllä auringonpaisteessa aika kauan. Hän olisi halunnut panna minua läheisessä metsässä, mutta en suostunut ensinnäkään siksi, että kummallakaan ei ollut kumeja mukana. Lopulta päätimme lähteä hänen luokseen. Koko automatkan ajan hän hyväili minua, jopa niin hyvin, että olin saada orgasmin eräässä risteyksessä. Juuri kun olin tulossa auto lähti liikkeelle ja se meni jotenkin ohi. Ilmeisesti Merimies kuitenkin tajusi mitä oli tapahtumassa ja ajoikin auton saman tien jollekin sivukadulle ja tyydytti minut kädellään loppuun saakka.

 

Hänen kotinsa oli hieno mutta aika sotkuinen hänen reissaavan elämäntyylinsä vuoksi. Ikkunasta oli  merinäkymä. Sänky oli ihanan pehmeä ja iso. Hänen kalunsa oli taas kova ja iso, hyvin kaunis. Harrastimme molemminpuolista suuseksiä, olin päällä ja ratsastin. Yhdessä välissä hän istuutui tuoliin ja pyysi minua päälleen. Siinä istuin sitten hänen sylissään selkä häneen päin ja tuijotimme meitä isosta peilistä samalla kun ratsastin. Lopulta hän tuli, kun pani minua takaapäin sängyllä. Oli kuuma ja olimme ihan hikisiä. Lattialla tuolin edessä oli oikein lätäkkö hikeä tai jotain muita nesteitä. En lauennut enää, vaikka lähellä se olikin, mutta olo oli kuitenkin erittäin tyydytetty.

 

Merimiehessä oli ihanaa se, että hän puhui niin paljon. Hän antoi suoraa palautetta siitä mitä tein. Hän kertoi miten minua halusi, miltä minä tunnuin jne. Minä pidän ehdottomasti sellaisista miehistä, jotka puhuvat sängyssä. Lisäksi Merimies äänteli nautinnosta. Että sellaiset miehet ovatkin tylsiä, jotka tyytyvät vain ähkäisemään tullessaan. Muuten eivät päästä mitään ääntä. Toiset varmaan sellaisistakin tykkää.

 

Jonkin aikaa makoiltuamme kävimme suihkussa ja erosimme, koska Merimiehen piti lähteä - minnepä muuallekaan kuin merille seilaamaan.