Melkein voisi sanoa, että on sellainen tilanne, että rumempia saa potkia pois. No tässä tapauksessa ei ihan ulkonäköasioihin voi vedota, ennemmin ehkä siihen, mitä kyseisestä ihmisestä koen itse saavani. Olen siis päättänyt, etten tapaa enää Kasia, Varattua enkä Teiniä. En ole pitkään aikaan oikein "kostunut" heistä kenestäkään mitenkään. Koen, että he ennemmin vievät energiaani kuin antavat minulle uutta. Asia on ollut jo aika pitkään tavoitteeni, mutta en ole tehnyt sille kuitenkaan mitään. Aina kun yhteydenotto on joltain heistä tullut, olen sitten kuitenkin suostunut tapaamaan.

Varattua olen tavannut ylivoimaisesti eniten. Tosin viime kerrasta on aikaa yli kaksi kuukautta. Hänen vaimonsa on ilmeisesti ollut Suomessa lomalla. Hän yritti soittaa minulle parisen viikkoa sitten, mutta en pystynyt vastaamaan silloin enkä soittanut enää myöhemmin takaisin. Teiniä tapasin viimeksi kolme viikkoa sitten. Surkeaa seksiä, ei mitään puhuttavaa. Niin kuin on ollut aina hänen kanssaan. Tai sanotaan ehkä näin, että seksi ei olisi ollenkaan surkeaa, jos se kestäisi kauemmin. Teini on ollut aika herkillä jo monta kertaa eikä hän jaksa pahemmin esileikkeillä, vaan menee suoraan asiaan. Mutta meillä ei ole kerta kaikkiaan mitään puhuttavaa! Tai ehkä olisikin, mutta Teini on niin pirun hiljainen eikä puhu oikeastaan mitään.

Kasi sitten... Häntähän en ole pahemmin tapaillut (viimeksi joskus alkuvuodesta), mutta hän on sitäkin aktiivisempi ollut kinumaan minua vierelleen. Juhannuksen jälkeen riemastuin, kun kuulin hänen seurustelevan. Mutta se suhde kesti viikon-pari. Sitten vonkaus jälleen alkoi. Ja me tapasimme.

Aiemmat tapaamisethan hänen kanssaan ovat olleet aika katastrofaalisia melkein kaikki. Ensinnäkin Kasi on ollut humalassa, mistä en ole pitänyt. Toiseksi hän on saanut minut kahtena kolmesta (vai kolmena neljästä) kerrasta itkemään. Toki hyviä hetkiäkin on ollut. No, minä sitten vihdoin suostuin tapaamiseen ja sovittiin, että menen hänen luokseen illalla erään tapahtuman jälkeen. Kyseisenä päivänä olin todella hermostunut ja jännittynyt. Minua oikeasti pelotti mennä hänen luokseen. Ajattelin jo ilmoittaa Treenaajalle, että olen menossa sinne ja kysyä, että voinko tarvittaessa paeta hänen luokseen - Treenaaja kun asuu ihan lähistöllä. En sitten kuitenkaan ilmoittanut, vaan hermorauniona menin Kasin asunnolle.

Meillä oli oikein mukava ilta. Kasi oli selvinpäin. Meillä on kyllä hyvin pitkälle samanlainen huumorintaju ja Kasin luona oli hauskaa. Tykkään Kasista s, että hän haluaa olla ihan solmussa ja lähekkäin. Mutta kun itse nautin sivelystä, hipaisuista ja silittämisestä niin Kasi taas nauttii rapsuttelusta, puristelusta ja nipistelystä. Lopputuloksena teemme toisillemme sitä, mistä itse pitäisimme ja siinähän ei sitten nauti kumpikaan. Nukuttiin yö yhdessä. Seksiäkin yritettiin harrastaa, mutta se jäi lähinnä yritykseksi molempien puolelta, sillä taisimme kummatkin olla aika väsyneitä.

Nämä kolme herraa siis ovat elämässäni tällä hetkellä sellaisia, joita ilmankin pärjäisin hyvin. Olen miettinyt eri keinoja, miten minun kannattaisi tämä juttu heidän kanssaan päättää. Olen miettinyt, että pitäisikö minun ennemmin kertoa rehellisesti, miksi en halua enää tavata vai jonkun tekosyyn varjolla. Minä en tiedä, onko esimerkiksi "en halua enää nähdä, koska seksi on sun kanssa surkeaa" -viestissä mitään järkeä. Olisihan se rehellistä, mutta miksi pahoittaa toisen mieli syyttä? Eikö olisi niin paljon helpompaa vaan ilmoittaa vaikka, että sori, mut mä oon varattu nykyään enkä voi sen vuoksi tavata? 

Bänät Varatun ja Teinin kohdalla on helppo suorittaa siinä mielessä, että en ole heidän kummankaan kanssa mitään muuta kautta tekemisissä. Hyvin pienellä todennäköisyydellä törmäisin heihin enää koskaan missään. Kasi on sitten eri juttu. Häneen minulla on yhteys muutenkin eikä hänen kanssaan onnistuisi tuo "mä oon nykyään varattu" -juttu. Toisaalta  Kasi on ainoa, jonka kanssa kyse ei ole seksistä vaan kaikesta muusta. Ja hänelle olisi ehkä senkin vuoksi helpoin olla ihan rehellinen. Luulen myös, että hän olisi kanssani ihan samaa mieltä.

No, näitä jään pohtimaan. Bloggailuun tulee sattuneista syistä nyt pieni tauko. Olisi kyllä niin paljon kerrottavaa, mutta aika ei vaan millään riitä. Palaan jälleen syyskuun loppupuolella. Silloin saattekin lukea sitten vähän kuumottavampia juttuja. =)