Olen ollut ihan luvattoman laiska. Tai no miten sen nyt ottaa. Laiska istumaan koneella ja päivittämään. Kiitos kaunis teille kaikille ihanille, jotka olette minua muistaneet sähköpostilla tai muulla tavalla ja samalla muistuttaneet, että voisi tännekin kirjoitella. =) Tässä teille kaikille tämän kertaisen ryhdistäytymiseni tulosta:



Varattu aktivoitui tässä kesän alussa oikein kunnolla. Olemme tavanneet useamman kerran, aina minun luonani. Pari kertaa hän on heittänyt minulle, että voisi käydä laittamassa eropaperit vetämään. Toivottavasti ei minun takiani. Ikinä en suhdetta siiheen ihmiseen haluaisi, koska saisin jatkuvasti miettiä pettääkö hän minua jonkun kanssa. Eikä hän muutenkaan ole oikein sellainen tyyppi, jota jaksaisin katsella. Hän on ihan mukava ja osaa keskustella, mutta... jokin puuttuu. No, mitäpä tuolla nyt päätään vaivaa sen enempää, kun mitään vakavaa suhdetta ei ole tulossa.

Varatun kanssa ollaan myös sekstattu joka kerta, kun ollaan nähty. En edes muista milloin olen viimeksi saanut hänen kanssaan. Hän taas ei pane kortta ristiin, että minä saisin. Erään kerran jälkeen kyllä ymmärsin, että hän kuvittelee minun tulevan aina pannessamme. En kyllä ymmärrä miten, koska en todellakaan tule. Ja olen minä sen verran äänekäs, että jos tulen, sen kyllä huomaa. Yleensä olen aika kiukkuinen heti panon jälkeen, kun Varattu hykertelee onnessaan. Viimeksi tosin oma kiukkuisuus helpotti, kun Varatun ollessa suihkussa hoitelin itseni suristimella loppuun.

Ystäväni kysyi, että miksi minä ylipäätään tapaan Varattua. Minä luulen, että siksi, koska pelkään tilannetta, että tarvitsisin kipeästi jotakuta, mutta minulla ei olisikaan ketään. En kyllä toisaalta keksi näin yhtäkkiä mikä sellainen tilanne olisi. Mutta Varattu on kuitenkin tällä hetkellä sellainen pahan päivän vara, jota nyt on pakko välillä "ruokkia".


Teini

Viimeksi kun Teinistä kirjoitin, epäilin etten koskaan enää kuule hänestä. Niin vaan kuulin. Teinin kanssa olen tavannut pariin kertaan. Toinen taisi olla vapun tienoilla, toinen pari viikkoa sitten. Teini laittaa viestiä yleensä aika myöhään ja kysyy mitä teen. Vapun aikoihin kävin hakemassa hänet luokseni, koska hänellä ei ole autoa ja ajattelin siten nopeuttaa nukkumaan pääsemistä. =) Viimeksi olin ensimmäistä kertaa Teinin luona käymässä. Toiseen kotiin on aina hassu mennä, varsinkin jos on tavannut useamman kerran ennen sitä. Ihan normikoti siellä oli, lasten leluja ympäriinsä. Ei ollut Teini jaksanut ihmeemmin panostaa tulooni. Ei ollut kyllä muutenkaan. Karvat kasvoi, hiki haisi jne.

Molemmilla tapaamiskerroilla Teini on tullut tosi nopeasti. Voisi mies kyllä vetää vähän enemmän käteensä. ;) Kun sain Teinin kaluun pitkästä aikaa tuntuman, piti oikein kunnolla katsoa, kun se tuntui niin valtavalta. Ja onhan se. Harmi vaan, kun Teini ei ole kestänyt. Tuota munaa ottaisin vastaan vähän enemmänkin. En ole hänenkään kanssaan saanut. Teinille tosin pojot siitä, että hän sentään yrittää kanssani jotain. Ja nuolee. Se on mukavaa. Silti - olisi se mukava saadakin.

Ilmeisesti homma Teinin kanssa jatkuu hänen ehdoillaan. Pakkohan se on niin mennäkin, koska hänellä on lapset ja vuorotyö. Minulla ei ole kumpaakaan. Teinin kanssa vaan ei keskustelusta tahdo tulla mitään. Hän on ihan älyttömän hiljainen enkä ole itsekään jaksanut kommunikointiin panostaa, koska tiedän, ettei tuosta mitään vakavampaa tule.


Treenaaja

Laitan tähän juttua Treenaajastakin, koska hänestä minulta on kyselty paljon. Treenaajan kanssa tapaamme välillä enemmän, välillä vähemmän. Treenaaja ei halua harrastaa kanssani seksiä. Hän tuli siihen tulokseen, että seksi kuuluu hänen kohdallaan parisuhteeseen. Ja koska meillä ei ole parisuhdetta, niin... =) Eli olemme Treenaajan kanssa sitten ihan kaveripohjalla liikenteessä ja hyvin on mennyt. Ainakaan omalla kohdallani yhteiset seksikokemukset eivät ole vaivanneet tai haitanneet, joskin tuota Treenaajan ilmoitusta piti sulatella muutama tunti. Oikeastaan tuo tietoinen kaverisuhde on helpottanut omaa oloani Treenaajan seurassa. Voin olla paljon rennompi, kun ei tarvitse vaikkapa jännittää sitä, näyttääkö sitä tarpeeksi hyvältä, että toinen haluaa. Tai ehkä ei kyse ole nimenomaan tuosta, mutta silti.. Hankala selittää.

Treenaaja on kuitenkin ihana ja tykkään hänestä tosi paljon. Hänestä on ollut minulle myös tosi paljon apua monessakin jutussa. Treenaaja on myös sellainen ihminen, jota uskallan kysyä seuraksi melkein minne vaan. Eri asia sitten, suostuuko hän. =)


Kasi

Kasi on pitänyt minuun säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä. Hän on yrittänyt vongata minua luokseen lukemattomia kertoja siinä kuitenkaan onnistumatta. Olemme siis tavanneet viimeksi joskus helmikuussa. Viimeksi hän pyysi minua luokseen juhannuksena. Minä luulen, että minä saatan kyllä jossain vaiheessa myöntyäkin. Kasi tykkäsi läheisyydestä, mistä pidän itsekin. Seksikin hänen kanssaan on ollut ihan ok, varsinkin kun hän taitaa olla viimeisin mies, kenen kanssa olen saanut orgasmin. Tämä pitkä orgasmittomuus alkaa heikentää siis vastustuskykyäni kasia kohtaan.

Hmm. Tai sainhan minä orgasmin juhannuksena. Mutta siitä myöhemmin... ;)