Kun sitä pääsee treffailun makuun, niin eihän sitä malta lopettaa :).

Minulla on ollut jonkin aikaa nettituttavuus, joka on kovasti halunnut tavata kanssani. No hän alkoi jo käydä aika kuumana, joten ajattelin että kun tavataan hän siitä vähän rauhoittuu. Pelkäsin nimittäin sitä, että hän on saanut minusta jotenkin liian positiivisen kuvan.

Sovittiin, että tyyppi tulee hakemaan minua lähelläni olevan koulun pihalta. Lähdettiin eräälle lammelle keskellä yötä. Mies oli kiinnostunut kaikesta muusta kuin keskustelusta. Hän olisi halunnut toimintaa. Tuntui todella hassulta, että joku ihan "tuntematon" ihminen koskettelee tai käy heti käsiksi.

Istuttiin kivelle ja mies oli heti kimpussa. Silitteli ja halaili. Oli se toisaalta ihan kivaa, mutta huomasin itse, että tuollaisen kohtelun saaminen tuntuisi paljon kivemmalta, jos sitä saisi ihmiseltä joka merkitsisi jotain. Aikaisempi sokkotreffikumppanini alkoi tuntua todella ihanalta ja herrasmieheltä. Hän ei yrittänyt mitään ja teki erittäin suuren vaikutuksen keskustelutaidoillaan ja sillä, että ainakin esitti olevansa aidosti kiinnostunut minun asioistani.

Mutta palataanpa lammelle... Minulle tuli sitten kylmä ja halusin lähteä pois. Mies alkoi suudella. Oloni muuttui entistäkin oudommaksi, nimittäin mies ei vakuuttanut minua suutelutaidoillaan. Tai en tiedä, ehkä hänen tyylinsä iskee johonkin, mutta ei minuun. Inhoan kovilta tuntuvia huulia ja sellaista ihme näykkimistä. Suutelun pitää olla pehmeää ja kuumaa...

Pari kertaa pussattiin (ei sitä muuksi voi sanoa) ja lähdettiin autolle. Autossa mies vasta alkoi kuumana käydä, mutta ei onneksi sillä tavalla, että olisin ollut mitenkään peloissani. Mutta olipa hänkin heti niin sanotusti juoksemassa kunnarin. Tämäkin herra mainosti niin etukäteen, että ei anna ekoilla treffeillä, mutta kaikkea muuta.

Olenkin tehnyt sen päätelmän omien kokemusteni perusteella, että sellaiset, jotka suureen ääneen mainostavat sitä, etteivät ekoilla anna, ovat nimenomaan niitä jotka antavat! Miksi ylipäätään tuollaisesta asiasta pitää pitää meteliä? Miksi sitä pitää mainostaa? Siinähän vasta antaa itsestään huonon kuvan, jos toimiikin juuri päinvastoin.

Minä halusin sitten lähteä kotiin sieltä lammelta. Ja sain mitä pyysin. Tuntui kamalalta, kun mies jäi katsomaan perääni lähtiessäni autolta kohti kotia. Auto kaasutti pois paikalta vasta sitten, kun katosin näkyvistä. En tiedä miksi tuntuu iljettävältä.

Juttelin miehen kanssa sitten seuraavana päivänä. Toin ilmeisesti jotenkin esiin sen, että hänen koskettelunsa oli saanut minut vaivautumaan ja reagoimaan juuri päinvastoin kuin hän olisi ehkä toivonut. Hän oli kovasti pahoillaan siitä, että touhu meni hänen puoleltaan kähmimiseksi. Ehkä hän oppi jotain. Minä ainakin huomasin, että minua kiinnostaa paljon enemmän sokkotreffikumppanini tai ylipäätään sen, että minulle täytyy taustalla olla enemmän keskustelua ja parempaa tutustumista, ennen kuin toisen kosketus tai mikä tahansa tuntuu hyvälle. Tai enhän minä vielä tiedä miltä sokkotreffikumppanini kosketus tuntuu ;).

Tekisi kyllä jo kovasti mieli nähdä hänet uudelleen, mutta pakko odottaa vielä viikko. Tai ehkä vähän vajaa. Käsittääkseni hän tulee takaisin Suomeen lauantaina.