Matkalla autolle totesimme, että miellä on hirveä nälkä. Me molemmat olimme viimeksi syöneet reippaasti yli 12 tuntia sitten ystäväni synttärikakkua. Päätimme mennä syömään. Sain päättää, kumman luokse menisimme ja tietysti päätin, että minun luokseni. =) Poikkesimme matkan varrella olevaan ostoskeskukseen syömään. Kun jäimme kahden ostoskeskuksen hissiin, Palomies suuteli minua.


Vatsat täynnä suunnistimme takaisin autolle ja nokka kääntyi omaa asuntoani kohden. Palomies kysyi, saako hän hyväillä minua samalla kun ajan. Häntä kutkutti koko ajan se, että minulla ei ollut pikkuhousuja. Hän myös ilmoitti, että haluaa hengailla minun kanssani koko päivän. Kyllähän se sopi, eipä minulla mitään suunnitelmia koko päivälle edes ollut. Kun pääsimme katuviidakosta vähän isommalle tielle, annoin Palomiehen ujuttaa kätensä jalkoväliini. Täytyy myöntää, että kyseisessä tilanteessa adrenaliinitasoni oli aika korkealla ja hengitystahti aika tiheä, mutta selvisin kuitenkin ihan hyvin liikenteestä. ;)

Palomiestä alkoi ramaisemaan juuri nautittu iso ateria ja hän toivoi, että nukkuisimme ensin vähän ennen kuin tekisimme mitään. Sängyssä vähän aikaa köllöteltyämme hän kuiskasi korvaani, että haluaa harrastaa kanssani tänään paaaljon seksiä ja tulla oikein monta kertaa. Ei hän sitten malttanutkaan nukkua. Ja niin me harrastimme tuon jumalaisen, lihaksikkaan miehen kanssa seksiä monta kertaa.  Kuusysi oli hänen lempiasentonsa ja sitä tuli  tehtyä aika paljon. Eipä minullakaan mitään sitä vastaan ollut. ;) Olimme aina niin päin, että olin itse päällä. Välillä hän nuoli minulle orgasmin siinä, välillä teimme jotain muuta. Ensimmäisen kerran tulin todella nopeasti ollessani päällä. Palomies sai ainakin kaksi kertaa pannessaan takaapäin, kerran otin häneltä suihin ja kerran hän sai lähetyssaarnaajassa.

Palomies ei ollut koskaan ollut naisen kanssa, joka nielee spermat. Aika moni mies muuten ei ole ollut. Minulle se on aina ollut jotenkin itsestäänselvyys, että ne niellään, kun en ole tiennyt muistakaan vaihtoehdoista. Olen vasta jälkeenpäin kuullut, että suurin osa naisista ei niele. Toiset ottavat spermat kyllä suuhunsa, mutta käyvät sylkemässä ne pois. Palomies ei myöskään ollut koskaan nuollut naiselle orgasmia ja oli ihan fiiliksissä, kun sai nuoltua sellaisia minulle. Ihmettelen todella, millaisia frigidejä hän on aikaisemmin nuollut, jos ei tuolla tekniikalla kukaan ole vielä tullut...

Lähetyssaarnaajapano oli erityisen kaunis, vaikka en itse saanutkaan. Katsoimme toisiamme koko ajan silmiin. Huomasin heti Palomiehestä, milloin hän alkoi olla lähellä. Hänen katseensa lasittui. Kuiskasin hänelle silloin, että sä oot aivan ihana ja sitten hän tulikin. Palomies oli sellainen mies, joka äänteli kivasti tullessaan. Olen jo aikaisemminkin sanonut, että pidän miehistä, jotka ääntelevät nauttiessaan. Myös omat orgasmini olivat hyviä. Kai se on miehilläkin niin, että koskaan ei voi etukäteen sanoa, onko tuleva orgasmi hyvä vai huono? Se ei riipu mitenkään siitä, onko milloin saanut viimeksi ja missä asennossa sitä on. Se vaan joko on hyvä tai huono. Hyvä orgasmi on mielestäni pitkä ja sellainen, että nautinnon väreet tuntuvat selkärankaa pitkin aina korvissa asti. Palomiehen kanssa saadut orgasmit olivat kaikki sellaisia. Hyviä.

Illalla menimme hänen luokseen, harrastimme lisää seksiä ja nukuimme yön lähekkäin 80-senttisessä sängyssä. Pelkäsin vähän etukäteen sitä, millainen masennus noin suuresta läheisyysannoksesta tulee seuraavina päivinä, mutta onneksi ei tullut mitenkään pahaa. Ehkä ensimmäinen ilta oli vähän tylsä, mutta sen jälkeen olo on ollut jälleen suhteellisen normaali. Pelkäsin myös, mitä ystäväni sanoo, kun kuulee minun sekaantuneen Palomieheen. Hän vaan nauroi, mikä poisti viimeisenkin morkkiksen.

Aamulla Palomies lähti pyörällä töihin samaan aikaan, kun minä lähdin autolla kotiini. Ensimmäisessä risteyksessä, missä minun piti kääntyä, minulle vilkutti ruskettunut, lihaksikas mies pyöränsä selässä, hihattomassa paidassa ja shortseissa ihanasti hymyillen.