Avaudun teille nyt minulle ehkä hieman arastakin aiheesta. Tai olen oikeastaan luullut, että aihe on tosi arka, mutta viime aikojen tapahtumien jälkeen se ei taida ollakaan.

En muista olenko kertonut, että en ole elämässäni harrastanut peppuseksiä. Joskus 19-vuotiaana silloinen poikaystäväni yritti työntää kyrpäänsä peräaukkooni huonoin tuloksin. Emme käyttäneet liukuvoidetta, tuskin kumpikaan meistä edes ymmärsi, että sellainen olisi tilannetta helpottanut. Lopputuloksena aukkoni "hajosi" ja vuosin verta aika pitkään. Repeämä ei ole koskaan parantunut, vaan pyllyssäni on edelleen ylimääräinen "pykälä". Tuosta tapahtumasta jäikin pieni kammo asiaa kohtaan, ensinnäkin siksi, että yritys sattui ja siksi, että jälkeenpäin sattui yhtä lailla.

Toisen kerran peppuseksiasia tuli ajankohtaiseksi noin kuusi vuotta myöhemmin silloisen kumppanini kanssa. En muista tarkasti mitä silloin tapahtui, ei ainakaan sitä varsinaista peppupanoa, mutta tulin tosi kipeäksi. Jos kipua mitataan asteikolla 1-10 kympin ollessa niin suurta tuskaa, mitä suurempaa ei voisi koskaan kuvitella kokevansa, tämä tuska oli ysin luokkaa. Lopulta soitin eräänä yönä päivystykseen, kun en enää kestänyt kipujani ja jouduinkin sitten jatkotutkimuksiin. Sairaalassa eivät kysyneet omaa arviotani kivuista, vaan epäilivät pukamia. No, ei minulla sellaisia ollut ja tehokkaalla kipulääkityksellä ja "levolla" kivut poistuivatkin.

Sekin on muuten jännä juttu, miten tuo peppuseksiasia on sellainen, että miehet yrittävät sitä yleensä vasta kännissä. Exänikin siihen syyllistyi, saunanlauteilla ja ilman liukkareita lähimaillakaan, tuhannen päissään. Työnsin hänet pois kyyneleet silmissä (sama tyyppi oli aiheuttanut minulle em. kivut) ja sanoin, että ai säkin oot tuollainen raukkis, joka tätä asiaa yrittää vaan kännissä. Kun selvinpäin ei asiasta voinut keskustella ja rauhassa yrittää. Vaikka exänikin oli omien sanojensa mukaan aika haka kaikissa seksiin liittyvissä asioissa.

No nythän kävi sitten niin, että minä päätin ihan itsekseni erään peppuseksikeskustelun jälkeen, että tähän asiaan täytyy tulla muutos. Ihan jo itseäni varten. Peppuseksistä oli tullut minulle aikamoinen peikko, mutta myös sellainen mielialanlaskija, kun ajattelin että olen jotenkin huono, jos en sitä voi kenellekään tarjota. Tuota suurempi syy oli se, että minä kuitenkin nautin esimerkiksi siitä, jos mies nuollessaan työntää sormensa peppuuni tai jos vaikka joku työntää kielensä sinne. Siitä sitten päättelin, että täytyy minun tykätä peppuseksistä itsestäänkin, mutta minulla on ollut sen suhteen vähän huonoa tsägää.

Exäni jäljiltä minulla oli olemassa suurehko anustappi ja dildo. Olin joskus exän peppuseksikokeilujen aikaan yrittänyt harjoitella anustapin kanssa saamatta sitä koskaan kuin korkeintaan puoliväliin sisälleni senkin sattuessa. Ei onnistunut nytkään sen paremmin. Niinpä sitten suuntasin seksivälinekauppaan ja ostin sieltä pienemmän tapin harjoituksiini. Sellaisen, jossa on kolme eri kokoista palloa.

Harjoittelin monena päivänä peräkkäin siten, että ensin kokeilin sormella ja sitten tuolla uusimmalla tapilla. Aluksi pienimmänkin pallon sisään saaminen tuntui tosi voimakkaalta, mutta lopulta sain tapin kokonaan sisään, suurinta palloa myöden. Alusta saakka harjoitukset olivat todella kiihottavia ja päättyivät aika helposti orgasmiin. Orgasmin tullessa tosin alkoi tappi sisällä tuntumaan inhottavalta ja se piti saada nopeasti pois. Eteneminen oli kiihotustilastani johtuen siis aika hidasta.

Kun rupesin saamaan pienempää tappia sisään helposti, siirryin suuremman kimppuun. Ei tarvinnut kauaakaan yrittää, kun sain jo senkin pohjiaan myöten sisään. Aloitan aina "harjoitukseni ensin sormella, sitten pienemmällä tapilla ja siirtymällä sitten suurempaan. Anustapin jälkeen seuraavana oli dildo. Sen halkaisija on paksuimmalta kohdalta n. 4,5 cm eli kyseessä ei ole mikään järkyttävä möhkäle, mutta se ei ole myöskään ihan pienimmästä päästä. Aika jännä miten noissa harjoituksissa millinkin lisävenytys on ollut välillä tuskan takana. Dildon kanssa sen huomasi hyvin, koska siinä näkyy hyvin selkeästi kohdat, mistä se paksunee.

Tällä hetkellä saan dildon ihan helposti jo sisääni. Minulla ei ole kotona enää muuta harjoitustyökalua, joten olen tuuminut, että nyt pitäisi päästä ihan tositoimiin. Harjoitusten ansiosta minulla on nyt itsevarmempi olo siihen, että voisin toteuttaa tuon jutun oikeasti jonkun miehen kanssa. Sitä en ole kokeillut enkä tiedä, saanko dildon kokoisen möhkäleen kylmiltäni sisääni vai pitääkö minun aina lämmitellä noiden pienempien kanssa ensin. Toivottavasti kohtaan pian jonkun, jolle haluan asiaa ehdottaa, jonka jälkeen sitten viisastun. Minä olen oikeasti vielä peppuseksineitsyt! =)